چه اتش سوزانی!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 88044
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




خدایا ، می سوزم ، می سوزم ، می سوزم ، می سوزم ، می سوزم ، میسوزم ، می سوزم و چه امتحان دردناکی در سر راهم گذاشتی ، چه آتش سوزانی ، چه کیفر بزرگی ، چقدر ضعیفم ، چقدر بیچاره و دردمندم. ای اشک بیا ، بیا ، بیا که شاید از سوزش قلبم بکاهی ، بیا که به تو نیازمندم ، بیا که قدرت تحمل و توانایی ام به کلی سلب شده است. خدایا ، این بار عاجزانه به سوی تو می آیم. ادعاهای بی جا نمی کنم ، فریاد های مستانه سر نمی دهم ، مرا ببخش ، مرا دستگیری کن ، من محتاجم ، محتاج توأم ، محتاج عشق توأم ، محتاج محبت و دستگیری توأم. خدایا ، سراپای وجودم را بگیر ، در عشق خود فرو بر ، مرا با خود ببر ، مرا از خود محو کن ، بگذار که دیگری را دوست نداشته باشم ، بگذار که پیش دیگری نسوزم ، بگذار که یکسره تسلیم تو باشم. درد عشق تو چقدر زیبا و جان افزاست. من آن را دوست دارم. هنگامی که در عشق تو می سوزم لذت می برم ، تخلیه می شوم ، به آسمان ها صعود می کنم ، در قلب خود احساس انبساط می نمایم. ولی اکنون به درد مهلکی گرفتار شده ام ، عشق او چیزی جز رنج کدر ، رنج کشنده ، رنج پست کننده و رنج محو کننده ، چیز دیگری نیست. بگذار یکسره در تو فرو روم ، بگذار یکسره بنده عاشق دلسوخته تو باشم ، بگذار که عشق من به تو به نفع انسانیت تمام شود ، بگذار که دردمندان ، یتیمان ، بیماران و محتاجان به عشق از محبت ابدی و بی پایانی که تو به من ارزانی داشته ای مستفیض گردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 بهمن 1391برچسب:چه اتش سوزانی!, :: 17:55 ::  نويسنده : خالدجدگال